Thursday 22 January 2015

CARA HILANGKAN PARUT CHICKEN POX DENGAN CEPAT



Chicken Pox oh Chicken Pox

Chicken Pox atau lebih dikenali sebagai cacar di kalangan kita di Sabah...Orang tua-tua cakap setiap kita mesti kena chicken pox ni tak kira lah masa baby, kanak-kanak, remaja atau dewasa. Apa yang pasti mesti kenalah..So hari ni, saya share cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat.


cacar


Sebelum tu, saya mau share juga lah pengalaman kena chicken pox ni...Ingat lagi masa tu form 3...mau balik hostel..tapi perasan ada macam biji - biji merah di tangan...tanya mama...mama cakap kena chicken pox ni...so apa lagi risau tahap gaban laa...yelah masa tu kan sudah meningkat remaja mestilah malu pergi sekolah kalau berparut...banyak pula kena di area muka masa tu...bahagian belakang tak payah cakaplaa lagi laaaaaaaaaa banyak...dapat anda bayangkan banyak nya tu...hahaha panjang betul "laaaaa" ' saya kan...di pendekkan cerita, bila kena chicken pox ni ia akan meninggalkan parut...saya pun sudah tidak ingat apa saya buat untuk hilangkan parut tu..rasanya puasa makan kicap...haha kononnya kalau makan kicap nanti parut tu jadi hitam. Tapi bila bekas chicken pox tu nak kering, anda akan rasa gatal.So, apalagi tangan tu cepat ja nak mengaru, itu yang menyebabkan chicken pox tu berparut.  

cacar
Ini bukan saya ok...ni Gambar Contoh ja..
Sila Jangan tertipu

So, kepada anda yang terkena chicken pox masa dewasa ni...mesti runsing kan...sedangkan saya yang remaja pun segan/malu...inikan pula kita yang sudah dewasa....like my sister...hahaha...kelam kabut tanya petua hilangkan parut...apalagi saya pun syorkan SHAKLEE...hehe...result pun memang awesome...lain kali saya share pasal pengalaman dia k...minta kebenaran dulu...hihi


Tapi...saya share dulu pengalaman Puan Nurhidayah ni yang juga dapat result yang sangat awesome selepas gunakan produk Shaklee... dia ni lagi la sudah ada anak baru kena Chicken Pox...tapi untuk jadi wanita tercantik di mata suaminya...dia berusaha juga mau hilangkan parut chicken pox ni...syukur dia kenal SHAKLEE...sekejap ja parut tu hilang...tak percaya...Jom layan video ni...


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.

See!! Awesome kan resultnya... Puan Nurhidayah hanya gunakan Set cantik Shaklee iaitu  Vitamin C, Vitamin E, B Complex. Ditambah lagi dengan ESP dan GLA. Untuk mengetahui  lebih lanjut tentang produk ini, anda boleh klik entry tersebut k.

So, anda yang masa ini tengah runsing atau masih mencari cara untuk hilang parut chicken pox ni.. Jangan risau, Shaklee ada penyelesaiannya...sangat mudah, selamat dan berkesan.

Macammana nak dapatkan produk Shaklee ni...Mudah sangat!

Hubungi saya sekarang :)

Ecca Grace
Call/SMS/Whatsapp : 010-9412280
Email : c_ecca@yahoo.com


Saya merupakan Pengedar Shaklee di Kota Belud, Kota Kinabalu, Tenom, Keningau, Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lanjut tentang produk Shaklee atau apa sahaja mengenai Shaklee.
















No comments:

Post a Comment