Monday 27 October 2014

CAROTOMAX SHAKLEE SUPPLEMEN TERBAIK MATA ANDA

Sesetengah daripada kita mengalami masalah penglihatan. Antaranya seperti rabun jauh, rabun dekat, silau, mata berair. Biasanya perkara yang paling awal kita lakukan adalah pergi ke kedai cermin mata dan beli cermin mata...So, hari ni apa kata kalau kita alami masalah penglihatan seperti di atas atau yang sudah start rasa pandangan macam kabur2 tu...kita cuba dulu produk Shaklee ni CAROTOMAX...mesti anda tidak pernah dengar kan.... 

masalah penglihatan



CAROTOMAX adalah supplemen khas untuk mata anda..Ini kerana ia  menyalurkan 5 daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia.. anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja..

5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat:

1) Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.

2) Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.

3) Menguatkan sistem imun

4) Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.

5) Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.



Carotomax atasi masalah mata


Tahukah anda bahawa CAROTOMAX mengandungi karotenoid yang menyamai dengan :


Beta Carotene : 102 biji pisang
Lycopene : 714 biji aprikot
Lutein dan Zeaxanthine : 285 biji limau merah
 Alpha Carotene : 89 biji raspberi



Tak mungkin kan kita makan semua buah di atas dengan kuantiti sedemikian rupa..banyak betul...hahaha pengsann dibuatnya....ada ka yang sanggup makan banyak macam tu...Itu lah sebabnya Shaklee telah mudahkan kerja kita...just makan 1 biji sehari... Sebotol hanya RM 74 ada 30 biji..cukup utk sebulan..



Sudah tau kan apa istimewanya CAROTOMAX ni...Ramai yang telah memberi respon positif setelah mengamalkan Carotomax.. Adik saya  juga amalkan carotomax ni secara konsisten dia juga bagi respon yang sangat positif...kalau sebelum ni tengok tv mesti guna spek...sekarang tidak lagi...syukur....Anda yang alami masalah penglihatan boleh mencuba..anda pasti gembira dengan kesannya




CAROTOMAX Shaklee Supplemen terbaik anda!!

Ingin cuba? Boleh hubungi saya..


Ecca Grace
Call/SMS/Whatsapp : 010-9412280
FB page : Mummy Dee Vita Shop
Email : c_ecca@yahoo.com


Saya merupakan Pengedar Shaklee di Kota Belud , Kota Kinabalu, , Tenom, Keningau, Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lanjut tentang produk Shaklee atau apa sahaja mengenai Shaklee okey..



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


credit to babyqaireen.blogspot

No comments:

Post a Comment