Wednesday 11 February 2015

CARA ATASI ANEMIA MASA MENGANDUNG / HAMIL


Wanita hamil biasanya cenderung mengalami masalah anemia. Anemia atau lebih dikenali sebagai kurang darah ini berlaku di mana jumlah sel darah merah atau hemoglobin (protein pembawa oksigen ) dalam sel darah merah berada di bawah normal. Sel darah merah mengandungi hemoglobin yang berperanan mengangkut oksigen dari paru-paru dan menghantar ke seluruh bagian tubuh. Sekiranya ibu mengalami kekurangan sel darah merah ini maka ianya akan membahayakan si ibu dan juga bayi yang ada dalam kandungan. 


sel darah merah kurang


Saya juga pernah mengalami masalah anemia semasa mengandung. Walaupun sudah makan ubat yang dibekalkan oleh Klinik. Namun Sel darah merah masih di bawah normal. Setelah mencari -cari maklumat di internet..saya tertarik untuk mencuba vita lea shaklee. Setelah mengamalkannya, masalah saya selesai.Anda boleh klik entry ini untuk melihat cerita shaklee effect saya.

Pn. Aya Chalo juga mengalami masalah yang sama seperti saya. Jom kita tengok dulu pengalaman beliau.



Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang

Nah! see Pn. Chalo juga amalkan Vita lea untuk mengatasi anemia masa mengandung / hamil. Emm ini lagi teruk..sampai masuk ward lagi.

Kepada ibu - ibu yang mengalami masalah yang sama seperti kami. Percayalah vita lea Shaklee adalah supplemen yang anda cari selama ini. Selain meningkatkan bacaan darah merah anda, ia juga dapat memberikan anda tenaga serta nutrisi yang memang diperlukan oleh badan kita. Dan ingat, nutrisi tersebut juga dapat diberikan kepada bayi anda secara tak langsung. 



pregnant mummy



Di harap dapat memberi maanfaat kepada anda dengan niat yang satu untuk membantu anda di luar sana.

Ingin dapatkan Vita Lea anda boleh hubungi saya...

Opss sebelum terlupa, Bulan ni ada Promosi untuk Vita Lea ni.. Vita Lea children pun ada.. Kalau nak hubungi saya k..



E c c a  G r a c e
Call/SMS/Whatsapp : 010-9412280
Email : c_ecca@yahoo.com

Saya merupakan Pengedar Shaklee di Kota Belud, Kota Kinabalu, Tenom, Keningau, Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lanjut tentang produk Shaklee atau apa sahaja mengenai Shaklee. 



No comments:

Post a Comment