Tuesday 10 February 2015

CARA HILANGKAN PENAT, KELETIHAN YANG SANGAT MUDAH

Rasa penat atau letih biasanya di alami oleh semua orang. Tak kira anda seorang lelaki atau wanita, tua ataupun muda pasti alami kepenatan atau keletihan. Letih  merupakan rasa penat yang dirasakan oleh tubuh dan fikiran kita di mana apabila kita melakukan sesuatu aktiviti yang melibatkan penggunaan tenaga yang banyak sama ada tenaga fizikal ataupun fikiran dalam satu masa.                 

Pada saat tubuh terasa penat semua aktiviti yang akan kita lakukan seterusnya menjadi terganggu . Cara termudah yang dapat kita lakukan adalah berehat sebentar. Tetapi sekiranya anda mengalami keletihan yang melampau sehingga menganggu aktiviti harian, anda kenalah mencari alternatif lain untuk mengatasi masalah ini. 

tiada tenaga


Masalah kepenatan ni biasanya terjadi kepada  ibu yang berkerjaya,  suri rumah, individu yang selalu oustation atau travelling, mereka yang bekerja di luar pejabat, bekerja sehingga lewat malam dan sebagainya.

Ini adalah pengalaman seorang ibu ( Puan Siti Nurazlina) yang bekerja sebagai jurutera suatu masa dulu dan sering outstation . Mari kita saksikan :-


Minah Ni Cepat Penat & Pancit Kalau Balik Travel. Nasib Baik...


Memang penat kan kalau selalu outstation ni...sampai ambik MC sebab terlampau penat. 

Dia telah amalkan Vita lea, B. Complex,  Vitamin C, ESP & COQ10 untuk menghilangkan rasa penat yang melampau tu dan ternyata ibu ini dapat merasakan perubahan yang sangat ketara selepas mengamalkannya. 

Jadi, bagi anda yang mengalami masalah yang sama. Cubalah cara yang beliau gunakan untuk hilangkan penat, keletihan yang sangat mudah ni.. Just telan dan minum. Mudah kan!

Sekiranya anda ingin mendapatkan supplemen di atas, jangan risau anda boleh menghubungi saya dan saya pasti berikan servis yang terbaik untuk anda. 



Ecca Grace
Call/SMS/Whatsapp : 010-9412280
Email : c_ecca@yahoo.com


Saya merupakan Pengedar Shaklee di Kota Belud, Kota Kinabalu, Tenom, Keningau, Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lanjut tentang produk Shaklee atau apa sahaja mengenai Shaklee.





1 comment:

  1. Benar, kepenatan akan menganggu aktiviti harian kita. Nak buat apa pun asyik bertangguh saja :'(

    ReplyDelete